Termíny

1.7.2018 - 31.8.2018 - Hlavní prázdniny

17.9.2018 - 14.12.2018 - Výuka v zimním semestru 2018/2019

27.9.2018 - Děkanský den

Více... »

Hledat
Pokročilé hledání




Helpdesk

Na místnosti 22 Sb ( tel. linka 5890) je zřízeno pracoviště "Centra podpory uživatelů- CPU", které poskytuje služby zaměstnancům a studentům v souvislosti s počítačovou sítí VŠE, správou identifikačních karet( linka 5831).

Zajímavé náměty a rady jsou k dispozici na webových stránkách http://helpdesk.vse.cz.

Žádáme uživatele, aby se s problémy přednostně obraceli na toto pracoviště

 

Provoz Centra podpory uživatelů v době od 2.července 2018 do 31.srpna 2018 :

Services of the IT support from  July 2 2018 to August 31 2018 are provided as follows:

 

Pondělí / Monday Úterý / Tuesday Středa / Wednesday Čtvrtek / Thursday Pátek / Friday
Helpdeskové pracoviště
k síti VŠE / IT Support
9:00 - 11:30
12:30 - 15:00
9:00 - 11:30
12:30 - 15:00
9:00 - 11:30
12:30 - 15:00
9:00 - 11:30
12:30 - 15:00
9:00 - 11:30
12:30 - 15:00
Správa identifikačních karet /ID card management Zavřeno/Closed

 

10.7.2018

24.7.2018

7.8.2018

21.8.2018

10:00 - 14:00

22.8.2018

10:00 - 14:00

12.7.2018

26.7.2018

9.8.2018

10:00 - 14:00

 

Zavřeno/Closed

 


 

Využívejte prosím, dobu určenou pro jednotlivé služby, ušetříte tím čas sobě, i ostatním pracovníkům CPU. V době, kdy dle provozní doby není služba poskytována není možné tuto službu poskytnout ani přes velké naléhání uživatele !!

Poskytované služby v rámci CPU:

  • služby související se správou lokální sítě - např. zakládání, rušení uživatel. jmen pro zaměstnance a doktorandy, změna hesla do sítě, problémy s přihlášením, apod.
  • služby související s poštovními účty - změna hesla InSIS, poštovní přesměrování
  • služby související s identifikační kartou - výroba nové karty, prodej revalidačních známek ISIC a ITIC, dobíjení elektronické peněženky, ztráty a nálezy ID karet a další věci spojené s funkčností identifikační karty
  • rezervace počítačových učeben VŠE Žižkov

Translate »