Vytvoření skupiny kontaktů z Excelu

Pokud máte seznam e-mailových adres v Excelovém souboru, tak je můžete snadno zkopírovat do skupiny kontaktů (distribučního seznamu) v Outlooku a ten poté použít pro rozeslání dopisů.

Postup

  1. V Excelu vyberte označte pole s e-mailovými adresami a pomocí Ctrl+C je zkopírujte. Pokud máte vedle e-mailových adres i jména, označte a zkopírujte i je, výsledný seznam bude přehlednější.
    distribucni-seznam-1
  2. V Outlooku vytvořte novou skupinu kontaktů a doplňte název.
  3. Otevřete dialog pro přidání členů z kontaktů aplikace Outlook. Na pásu „Skupina kontaktů“ stiskněte tlačítko „Přidat členy“ a ze zobrazeného menu zvolte „Z kontaktů aplikace Outlook„.
    distribucni-seznam-2
  4. Otevře se nové okno pro vybírání členů. Místo hledání kontaktů ale klikněte do dolního pole s názvem členové a pomocí kombinace kláves Ctrl+V vložte kontakty, které jste na začátku zkopírovali z Excelu. Stisknutím tlačítka OK ukončíte vytváření skupiny kontaktů (distribučního seznamu).
    distribucni-seznam-3
  5. Výsledný seznam členů skupiny kontaktů může vypadat takto:
    distribucni-seznam-4

Vytvoření jednotlivých kontaktů

Údaje o osobách lze nahrát i jako jednotlivé kontakty do uživatelského adresáře Outlooku. Je to výhodné, pokud máte o každé osobě větší množství informací. Postup je popsán v článku Import kontaktů z Excelové tabulky do aplikace Outlook

Tento návod je vytvořen dle článku Creating a distribution list from an Excel document

  • Autor: Luboš Pavlíček
  • Vytvořeno:
  • Poslední aktualizace: