Schránka v Office 365 a nevyžádaná pošta

Pravidla pro zpracování nevyžádané pošty v Office 365

K analýze dopisů a označování za nevyžádanou poštu dochází na dvou místech:


Uživatelé mají k dispozici seznamy bezpečných a blokovaných odesílatelů, mohou vytvářet vlastní pravidla pro filtrování příchozích dopisů a jejich označování za spam.


Pokud se nepozná, že zpráva je spam, tak máte tři možnosti nápravy, které lze kombinovat:

  1. Český spam můžete nahlásit na Úřad pro ochranu osobních údajů.
  2. Odesílatele můžete přidat na seznam blokovaných odesílatelů.
  3. Spam můžete nahlásit firmě Microsoft a pomoci tím vylepšit jejich antispamové řešení (Bayesovské filtrování).
Prosím, za spam označujte pouze nevyžádanou poštu. Ne pozvánky na konference, zprávy ze sociálních sítí či obchodní sdělení s funkční možností odhlášení.

Je vhodné se občas podívat do složky Nevyžádaná pošta. Pokud mezi spamem naleznete regulérní dopis, tak můžete:


Zprávy ve složce Nevyžádaná pošta se automaticky mažou po 30 dnech od doručení.


Při přesměrování zpráv pomocí jednoduché volby se přeposílají všechny dopisy včetně spamu. Pokud místo toho vytvoříte pravidlo pro doručenou poštu, tak se spam dál přeposílat nebude.

 


Copyright (C) 2000 - 2017 University of Economics in Prague
Translate »