Termíny

18.9.2017 - 15.12.2017 - Výuka v zimním semestru 2017/2018

18.12.2017 - 1.2.2018 - Zkouškové období

-

Více... »

Hledat
Pokročilé hledání




InSIS a nevyžádaná pošta

Pravidla pro zpracování nevyžádané pošty u uživatelů s poštovní schránkou v InSIS

K analýze dopisů a označování za nevyžádanou poštu dochází na centrálním mailserveru. V předmětu nevyžádaných zpráv je doplněn řetězec "*****SPAM!*****", do zprávy je doplněna hlavička X-Spam-Flag: YES. Takto označené dopisy se v InSIS automaticky zařadí do složky Spam.

Při čtení doručených zpráv můžete nevyžádané dopisy isis-spam-1označit jako spam. Dopis se přesune do složky Spam a současně přepošle na centrální mailserver. Zde se na základě jeho analýzy se zvyšuje úspěšnost a přesnost systému na detekci spamu (Bayesovské filtrování). Pomáháte tím sobě i ostatním. Český spam můžete též nahlásit na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Prosím, za spam označujte pouze nevyžádanou poštu. Ne pozvánky na konference, zprávy ze sociálních sítí či obchodní sdělení s funkční možností odhlášení.

Zprávy ve složce Spam se automaticky mažou po 7 dnech od doručení.

Pokud si přesměrováváte poštu jinam (např. na @seznam.cz), tak se přeposílají všechny dopisy s výjimkou spamu. Můžete toto chování změnit, isis-spam-2tj. přeposílat si i spam, pokud v Nastavení pošty -> Základní nastavení odškrtnete volbu Nepřeposílat spam*).

Uživatelé nemají k dispozici seznamy bezpečných a blokovaných odesílatelů, nemohou vytvářet vlastní pravidla pro filtrování příchozích dopisů a jejich označování za spam.

Uživatelé nemají jednoduchou možnost, jak oznámit zprávu chybně zařazenou mezi spam.

 

*) Pokud máte distribuční server v Office 365 (tj. ne klasické přesměrování v InSIS), tak se Vám z InSIS přepošlou všechny dopisy včetně spamu bez ohledu na uvedené nastavení. Týká se to situace, kdy spammer odešle zprávu na adresu @isis.vse.cz.

Translate »