Termíny

18.9.2017 - 15.12.2017 - Výuka v zimním semestru 2017/2018

17.11.2017 - Státní svátek

18.12.2017 - 1.2.2018 - Zkouškové období

Více... »

Hledat
Pokročilé hledání




SPAM

Co je nevyžádaná pošta (spam) a jak probíhá jeho detekce na škole

Jaké možnosti mají uživatelé

Prioritní pošta, nepotřebné a zásady

  • Prioritní doručená pošta (Focused Inbox)  vám rozdělí složku Doručená pošta na dvě karty – Prioritní a Další. Funkce je podporována ve Webovém rozhraní, v mobilních aplikacích Outlook pro Android či IOS či v Outlooku instalovaného z Office 365. Uživatel si musí tuto funkci sám zapnout. Používá stejné algoritmy jako starší funkce Nepotřebné.
  • Složka Nepotřebné (Clutter) - funkce Nepotřebné se snaží ulehčit vyřizování pošty - oddělit důležité dopisy od těch, které lze zpracovat později. Uživatelé mohou ovlivnit přesnost rozlišování těchto dvou skupin, mohou i tuto funkci vypnout. Microsoft tuto funkci bude převádět na Prioritní poštu.
  • Zásady – automatické mazání po určené době. Od srpna 2015 mají všichni uživatelé Office 365 u složky Nevyžádaná pošta nastaveno mazání za 30 dní od přijetí. Mazání po určité době lze nastavit i u uživatelských složek. V InSIS se maže spam po 7 dnech.

Analýzy

  • Analýza spam@vse.cz - analýzou dopisů označených uživateli za spam lze zjistit, co uživatelé považují za spam a jak se to shoduje s definicí nevyžádané pošty.
  • Analýza detekce spamu v prosinci 2014 – analýza jednotlivých metod detekce spamu za jeden den v prosinci 2014.

 Další články související s nevyžádanou poštou


Translate »