Outlook – vytvoření skupiny kontaktů z Excelu

Pokud máte seznam e-mailových adres v Excelovském souboru, tak je můžete snadno zkopírovat do skupiny kontaktů (distribučního seznamu) v Outlooku a ten poté použít pro rozeslání dopisů.

  1. V Excelu vyberte označte pole s e-mailovými adresami a pomocí Ctrl+C je zkopírujte. Pokud máte vedle e-mailových adres i jména, označte a zkopírujte i je, výsledný seznam bude přehlednější.
    distribucni-seznam-1
  2. V Outlooku vytvořte novou skupinu kontaktů a doplňte název.
  3. Otevřete dialog pro přidání členů z kontaktů aplikace Outlook. Na pásu "Skupina kontaktů" stiskněte tlačítko "Přidat členy" a ze zobrazeného menu zvolte "Z kontaktů aplikace Outlook".
    distribucni-seznam-2
  4. Otevře se nové okno pro vybírání členů. Místo hledání kontaktů ale klikněte do dolního pole s názvem členové a pomocí kombinace kláves Ctrl+V vložte kontakty, které jste nazačátku zkopírovali z Excelu. Stisknutím tlačítka OK ukončíte vytváření skupiny kontaktů (distribučního seznamu).
    distribucni-seznam-3
  5. Výsledný seznam členů skupiny kontatků může vypadat takto:
    distribucni-seznam-4

 

Pokud máte v Excelu uloženo velké množství kontaktních údajů, tak je můžete nahrát i jako jednotlivé kontakty. Postup je popsán na stránkách firmy Microsoft.

Tento návod je vytvořen dle článku Creating a distribution list from an Excel document


Copyright (C) 2000 - 2017 University of Economics in Prague
Translate »